Cum să găsești cea mai bună agenție de marketing digital în 2022

Rezumat

Introducere

Potrivit Statista , cheltuielile globale pentru marketing digital cresc în fiecare an și se așteaptă să ajungă la 398 de miliarde de dolari în 2021. Există multe motive pentru care marketingul digital a devenit atât de popular în rândul companiilor de toate dimensiunile și dacă citiți acest articol, atunci probabil că investesc deja în marketing digital sau se gândesc să o facă în viitor.

Ai nevoie de o agenție de marketing digital?

Prima întrebare pe care trebuie să o luați în considerare este următoarea: ar trebui să vă gestionați activitățile de marketing digital în interior sau să angajați o agenție externă care să o facă în locul dvs.?

La suprafață, poate părea că marketingul digital este destul de simplu. Doar configurați un profil de afaceri cu Google și/sau Facebook, apoi începeți să difuzați niște reclame plătite. Ușor nu?!

Dar, în realitate, marketingul digital necesită o mulțime de cunoștințe și experiență pentru a obține cele mai bune rezultate și a reveni la investiție. Este cu siguranță posibil să înveți acest lucru, totuși merită timpul, efortul și greșelile costisitoare care sunt inevitabile atunci când pornești de la zero?

Agențiile de marketing digital vor angaja de obicei o echipă de experți care au lucrat în industrie și își învață meseria de ani de zile. Prin urmare, este mult mai probabil să obțină rezultatele pe care le urmăriți, într-un interval de timp mai scurt și mai eficient din punct de vedere al costurilor.

Ce fac agențiile de marketing digital?

Există multe servicii diferite pe care agențiile de marketing digital le pot oferi, care includ:

  • Cercetare de piata
  • reclame Google
  • Optimizare pentru motoarele de căutare (SEO)
  • Reclame pe rețelele sociale
  • Managementul rețelelor sociale
  • Marketing prin e-mail
  • web design

Unele agenții pot oferi toate aceste servicii, în timp ce altele se vor specializa doar în câteva. Înainte de a încerca să găsiți agenția de marketing digital potrivită pentru dvs., merită să vă acordați puțin timp pentru a vă gândi de ce servicii de marketing digital aveți nevoie. Dacă nu sunteți sigur, atunci ar fi mai bine să alegeți o agenție care acoperă un spectru larg.

Care sunt cerințele tale de marketing digital?

Există două aspecte principale de luat în considerare atunci când vă gândiți la cerințele dvs. Cât vrei să cheltuiești și care sunt obiectivele tale?

Regula generală pentru calcularea bugetului de marketing este să cheltuiți între 5-15% din veniturile totale pe aceste activități, iar un raport al Deloitte  a confirmat că cifra medie este de 11%.

Când vine vorba de definirea obiectivelor tale de marketing digital, este important să te gândești la ceea ce vrei să obții. De exemplu, ar putea fi pentru a obține mai multă cunoaștere a mărcii, pentru a crește traficul pe site sau pentru a genera o cantitate mai mare de vânzări. Acest lucru va avea un impact mare asupra tipului de activități de marketing digital care vor fi cele mai bune pentru dvs.

Ce ar trebui să cauți într-o agenție de marketing digital?

Locație

Este important pentru tine să folosești o agenție cu sediul local, astfel încât să poți avea întâlniri față în față cu ei? Dacă răspunsul la aceasta este „da”, atunci veți dori să căutați companii care au sediul în apropierea dvs. și care au la dispoziție săli de întâlnire.

Experienţă

Există bariere scăzute de intrare în industria de marketing digital, așa că ar putea exista agenții sau freelanceri care își promovează serviciile care nu au neapărat foarte multă experiență. Prin urmare, vă recomandăm să efectuați diligența necesară pentru a vă asigura că compania pe care o luați în considerare este legitimă și are experiență adecvată. Ați putea face acest lucru examinând site-ul lor, căutându-le pe Companies House, verificând recenziile sau chiar sunând.

Mărturii și studii de caz

Orice agentie de marketing digital care merita sarea, va avea marturii si/sau studii de caz pe site-ul lor. Acest lucru vă va oferi o indicație bună despre modul în care funcționează și rezultatele pe care le oferă.

Cultură

Când angajați o agenție pentru a vă ocupa de marketingul digital, veți forma o relație pe termen lung cu ei (sperăm) și veți lucra împreună în mod destul de regulat. Prin urmare, este important să găsești o companie cu o cultură cu care să te afli. Puteți înțelege bine acest lucru verificând canalele lor de rețele sociale și discutând cu ei la telefon sau în persoană.

Preț

Costul serviciilor de marketing digital variază dramatic în funcție de agenția. Probabil că veți dori să obțineți cel mai bun raport calitate-preț, dar rețineți că, dacă alegeți cel mai ieftin furnizor, este posibil să nu obțineți cea mai bună rentabilitate a investiției dvs.

Cum să lucrezi cu o agenție de marketing digital?

Odată ce ați ales o agenție care să se ocupe de cerințele dvs. de marketing digital, iată câteva sfaturi despre cum puteți obține cea mai mare valoare.

Vino pregătit

Înainte de a vă întâlni cu agenția aleasă, cu siguranță merită să vă pregătiți mai întâi cu privire la obiectivele dvs., bugetul și orice date pe care le-ați putea avea din eforturile anterioare de marketing.

Nu le ghici ideile

Ați angajat o echipă de experți, așa că este important să aveți încredere în ideile și sugestiile lor. Încercați să fiți deschis la minte, deoarece marketingul digital necesită unele experimente (mai ales la început), iar tehnologia se schimbă atât de repede.

Utilizați date și rapoarte

Datele sunt regele atunci când vine vorba de marketing digital. Asigurați-vă că agenția pe care ați ales-o va furniza rapoarte regulate și va folosi datele pentru a lua decizii pentru viitor. Acesta este modul în care puteți monitoriza eficient performanța strategiei dvs. și vă puteți asigura că banii pe care îi cheltuiți obțin rezultatele pe care le doriți.

Fiți pregătit să vă măriți investiția

Odată ce ați observat o rentabilitate a investiției, ar putea fi util să vă măriți cheltuielile pentru a vă maximiza rezultatele.

Cum vă poate ajuta KIKLAB cu marketingul digital

Lucrăm cu clienții pentru a gestiona activitățile lor de marketing digital de peste 15 ani. Cu sediul în Birmingham, ne place să lucrăm cu alte companii locale și, de asemenea, oferim serviciile noastre organizațiilor din toată Marea Britanie.

Serviciile noastre de marketing digital includ:

  • Marketing-ul motoarelor de căutare
  • SEO
  • Marketing prin e-mail
  • Remarketing
  • Marketing de conținut
  • Publicitate pe rețelele sociale

Dacă doriți să aflați mai multe, consultați site-ul nostru web sau sunați-ne.

Rezumat

Deși este posibil să vă gestionați activitățile de marketing digital la nivel intern, este posibil să descoperiți că veți obține un profit mult mai bun prin angajarea unei agenții care angajează o echipă de experți.

Pentru a găsi cea mai bună agenție de marketing digital pentru afacerea dvs., există o serie de lucruri de luat în considerare, inclusiv prețul, locația, experiența și serviciile pe care le oferă. De asemenea, este important să-ți faci temele mai întâi pentru a stabili cât vrei să cheltuiești și care sunt obiectivele tale.

Sperăm că ați găsit acest articol util și dacă aveți întrebări sau comentarii, nu ezitați să ne contactați.

Facebook
Email
WhatsApp
LinkedIn
Picture of KIKLAB
KIKLAB

Echipa noastră de designeri, dezvoltatori și specialiști în marketing este aici pentru a te ajuta să îți stabilești identitatea de brand, să îți crești prezența online și să îți maximizezi vânzările.

Descoperă servciiile noastre

Oferim o gamă completă de soluții digitale concepute pentru a-ți ridica afacerea. Explorează serviciile noastre și descoperă cum te putem ajuta să atingi un succes extraordinar în lumea digitală. Contactează-ne astăzi pentru a afla mai multe!

Ai nevoie de ajutor?

+(40) 773 324 089