Cum să folosiți hashtag-urile pentru a obține mai multă implicare în rețelele sociale

Rezumat

În acest articol, voi explica de ce ar trebui să utilizați hashtag-uri pentru conținutul din rețelele sociale și vă voi oferi câteva strategii simple pentru a maximiza implicarea pe care o obțineți. Sunteţi gata? Să mergem!

Ce sunt hashtag-urile?

Hashtag-urile sunt pur și simplu o modalitate de a eticheta conținutul pe platformele de social media precum Twitter, Facebook și Instagram prin plasarea simbolului # în fața unui cuvânt sau a unei fraze. Alți utilizatori pot căuta apoi anumite subiecte de care sunt interesați utilizând un anume hashtag.

Fenomenul hashtag este atribuit lui Chris Messina, care a prezentat ideea pe Twitter în august 2007 și, deși au fost reticente la început, Twitter a adăugat funcția de hashtag pe platforma lor în 2009. De atunci a crescut în popularitate și acum este destul de rar să vezi postări pe rețelele sociale care nu conțin hashtag-uri.

Cele mai populare hashtag-uri actuale de pe Instagram, după cum urmează:

  • #love (1.824B postări)
  • #instagood (1.143B postări)
  • #fashion (807,1 milioane de postări)
  • #photooftheday (792,4 milioane de postări)
  • #beauty(657,4 milioane de postări)
  • #art (643,6 milioane de postări)
 

De ce ar trebui să folosiți hashtag-uri pentru a crește implicarea

Folosirea hashtag-urilor cu postările pe rețelele sociale vă oferă posibilitatea ca conținutul dvs. să fie văzut de un public mult mai larg, ceea ce poate crește implicarea și vă poate câștiga mai mulți adepți.

Cercetările efectuate de Agorapulse au arătat că postările Instagram cu cel puțin un hashtag au primit cu 70% mai multe aprecieri și cu 392% mai multe comentarii decât cele fără hashtag.

Dar nu este vorba doar de a vă completa postarea fără minte cu zeci dintre cele mai populare hashtag-uri, există câteva considerații importante de luat atunci când alegeți hashtag-urile pentru conținutul dvs.

Strategia de hashtag nr. â1: faceți-vă cercetări

Când abia începi, se poate simți ca un câmp minat. Cum naiba găsești hashtag-uri pe care le poți folosi? Iată câteva idei pentru a vă pune în funcțiune:

  • Pur și simplu introduceți ideile dvs. în bara de căutare Instagram și va oferi o listă de sugestii populare cu numărul de postări asociate acesteia.
  • All-Hashtag este un instrument online gratuit, fără a fi necesară înregistrarea, care oferă 30 de sugestii de hashtag pentru orice subiect pe care îl căutați.
  • Cercetați ce folosesc concurenții dvs., deoarece acest lucru vă va oferi o idee bună despre ce hashtag-uri sunt relevante și populare în industria dvs.
  • Uită-te la ce folosesc adepții tăi, deoarece asta arată de ce sunt interesați clienții tăi.

Strategia de hashtag #2: Păstrați-le relevanți

Nu folosiți doar hashtag-uri populare dacă nu au nicio relevanță pentru conținutul postării dvs., deoarece acest lucru este probabil să vă afecteze nivelul de implicare. Asigurați-vă că utilizați hashtag-uri care sunt specifice pentru industria în care lucrați și pentru subiectul special al postării.

Un alt aspect important de făcut aici este să feriți de hashtag-uri spam precum #followme, #like4like, #follow4follow, #tagsforlikes etc.

Strategia de hashtag nr. 3: Găsiți hashtag-uri de nișă cu mai puține postări

Acest lucru poate suna puțin contra-intuitiv, dar de fapt este mai bine să alegeți hashtag -uri mai puțin populare . Dacă folosești hashtag-uri cu milioane de alte postări, este mult mai greu să ieși în evidență din mulțime, așa că s-ar putea să nu fii văzut de nimeni.

Prin urmare, vă sugerăm să găsiți hashtag-uri care sunt mai de nișă și mai direcționate. De exemplu, dacă aș posta conținut pe instagram pentru KILAB, în loc să folosesc #digitalmarketing, care are 16 milioane de postări pe Instagram, aș folosi #digitalmarketinguk care are doar alte 7 mii de postări.

Strategia de hashtag #4: Sărbători anuale și zile ale săptămânii

O modalitate ușoară de a găsi hashtag-uri care au mai puțină concurență este să folosiți sărbătorile anuale și zilele săptămânii. De exemplu, dacă afacerea și postările tale sunt legate de subiectul mâncării, poți folosi următoarele hashtag-uri în zilele corespunzătoare ale anului: #mothersdayslunch, #easterfoodidees sau #valentinesdinnerathome.

Și iată câteva alte hashtag-uri pentru diferite zile ale săptămânii pe care le puteți încerca:

  • #MondayBlues
  • #TuesdayTreat
  • #HumpDay
  • #Throwback Thursday
  • #FridayFeeling
  • #Sambata dimineata
  • #SundayFunday

Strategia pentru hashtag-uri #5: Utilizați numărul potrivit de hashtag-uri

Cantitatea de implicare din postările de pe rețelele sociale se schimbă de fapt în funcție de cantitatea de hashtag-uri utilizate, iar nivelul optim este diferit pentru fiecare dintre platformele de rețele sociale.

Un studiu realizat de TrackMaven a constatat că următoarea cantitate de hashtag-uri este cea mai bună:

  • Facebook = 1 hashtag
  • Twitter = 1-2 Hashtaguri
  • Instagram = 9 Hashtaguri
Facebook
Email
WhatsApp
LinkedIn
Picture of KIKLAB
KIKLAB

Echipa noastră de designeri, dezvoltatori și specialiști în marketing este aici pentru a te ajuta să îți stabilești identitatea de brand, să îți crești prezența online și să îți maximizezi vânzările.

Descoperă servciiile noastre

Oferim o gamă completă de soluții digitale concepute pentru a-ți ridica afacerea. Explorează serviciile noastre și descoperă cum te putem ajuta să atingi un succes extraordinar în lumea digitală. Contactează-ne astăzi pentru a afla mai multe!

Ai nevoie de ajutor?

+(40) 773 324 089