De ce este important branding-ul pentru afacerea dvs.?

Cuprins

De ce este important branding-ul pentru afacerea dvs.?

Mărcile sunt folosite de companiile din întreaga lume ca o modalitate de a-și diferenția produsele și serviciile de concurenți. Acest lucru se poate face folosind un nume specific, o marcă comercială, un design sau orice altă caracteristică care este recunoscută instantaneu de consumatori. Iată câteva dintre cele mai mari mărci cu care probabil veți fi familiarizați:

Mărcile sunt folosite de companiile din întreaga lume ca o modalitate de a-și diferenția produsele și serviciile de concurenți. Acest lucru se poate face folosind un nume specific, o marcă comercială, un design sau orice altă caracteristică care este recunoscută instantaneu de consumatori. Iată câteva dintre cele mai mari mărci cu care probabil veți fi familiarizați:

  • Nume
  • Slogan
  • Siglă
  • Simbol
  • Grafică
  • Tipografie
  • Paleta de culori
  • Site-ul web
  • Muzică

De ce este important branding-ul?

Un brand este mai mult decât suma acestor elemente diferite; reprezintă viziunea, valorile, scopul, cultura și personalitatea unei organizații. Când clienții văd marca, aceasta va trezi anumite gânduri și emoții despre modul în care vă percep serviciul sau produsul. Aceasta ar putea include sentimente de încredere sau entuziasm, dar poate include și emoții negative, așa că a avea un brand puternic pentru afacerea ta este esențial pentru succesul tău.

Jeff Bezos, fondatorul Amazon, a spus asta despre branding:

„Marca ta este ceea ce spun ceilalți despre tine când nu ești în cameră.”

Aruncă o privire la logo-ul de mai jos și observi ce crezi și cum te simți? Te-ar face acest lucru să vrei să faci afaceri cu această organizație și să-i cumperi produsele?

Pe care ți-ai aminti?

Brandul modern Apple este unul dintre cele mai mari și mai valoroase mărci din lume.

Este curat, simplu, atemporal și i-a ajutat să aibă un succes extrem de mult în ultimele decenii.

Sursa: Visualcapitalist.com, 2020

 

Cum să creezi un brand pentru afacerea ta

Când efectuați acest exercițiu pentru dvs., vă recomandăm să începeți prin a vă gândi la industria în care lucrați și să vă identificați publicul țintă în ceea ce privește vârsta, sexul, locația, venitul, educația etc. Întrebați-vă acest lucru; care este percepția generală pe care doriți să o creați și ce emoție doriți să simtă clienții dvs.?

Există o serie de factori care determină succesul mărcii dvs. Ar trebui să fie simplu, memorabil, atemporal și versatil. De asemenea, ar trebui să fie adecvat pentru industria în care operați. Nu are rost să creezi un brand uimitor pentru cafenea dacă arată ca ceva din industria tehnologiei.

Deși marca pentru afacerea dvs. ar trebui să fie simplă în ceea ce privește designul, aceasta nu înseamnă că ar trebui să luați scurtături sau să grăbiți procesul. Este important ca brandul tău să pară profesionist pentru că, dacă brandul tău pare ieftin, ce spune asta despre produsele sau serviciile tale?

Brandul dvs. ar trebui să reprezinte caracteristicile organizației dvs., inclusiv viziunea, cultura și valorile. Fiecare element ar trebui să fie ales cu atenție pentru o semnificație și un simbolism mai profund. De exemplu, știați că săgeata care face parte din logo-ul Amazon reprezintă clienții fericiți și arată că vând totul de la A la Z?

Schema de culori a mărcii dvs. este, de asemenea, importantă, deoarece culorile diferite pot invoca reacții emoționale diferite. Psihologia culorilor este ceva care este recunoscut pe scară largă în domeniul marketingului și iată câteva exemple despre modul în care culorile sunt percepute de oameni:

  • Verdele este legat de siguranță, bunătate și mediu.
  • Albastrul evocă încredere, calm și integritate.
  • Orange arată încredere, creativitate și distracție.


Multe companii de fast-food folosesc roșu și galben în logo-ul lor, deoarece se știe că aceste culori îi fac pe oameni să se simtă foame și le dau oamenilor un sentiment de urgență.

Există mulți alți factori de luat în considerare, cum ar fi tipografia, simbolurile, sloganele și grafica. Branding-ul este un proces detaliat și complicat, care este vital pentru a fi perfecționat chiar de la început, deoarece dacă oferiți o impresie greșită clienților, va avea un impact mare asupra capacității dumneavoastră de a vă vinde produsele și serviciile.

Cum creăm mărci la KIKLAB

Dezvoltăm mărci pentru clienții noștri de mulți ani și avem o echipă de experți care se pot asigura că marca dumneavoastră este perfectă pentru afacerea dumneavoastră.

Primul pas pe care îl facem este să înțelegem cu adevărat organizația dvs., ceea ce reprezentați și cine sunt clienții dvs. Apoi începem să lucrăm cu procesul creativ de brainstorming și proiectarea prototipurilor. Pe parcursul dezvoltării mărcii dumneavoastră, vă menținem implicat, astfel încât să puteți vedea diferitele modele și să aveți șansa de a vă oferi părerea. Asta înseamnă că nu există surprize și că produsul final este exact ceea ce îți dorești. 

Dacă doriți să vedeți un exemplu detaliat al modului în care construim un brand de la zero, aruncați o privire la Studiul de caz care prezintă SIGNUM Construction .

Dacă doriți să vă ajutăm cu marca companiei dvs., vă rugăm să ne contactați. Serviciile de branding pe care le oferim sunt:

  • Design de logo
  • Paleta de culori
  • Tipografie
  • Grafică
  • Elemente video
  • Cărți de vizită și papetărie

Branding & Design

Imaginea business-ului tău e importantă atât pentru clienții cât și pentru business-ul tău. Noi îi dăm viață!

KIKLAB a fost recunoscut ca una dintre cele mai bune  agenții de branding din Regatul Unit de către DesignRush. 

Get started NOW!

Contact us today to find out how we can help you.

Serviciile noastre

Social Media

Fă-ți vocea auzită în mediul online!

Online Marketing

Zilnic, clienții tăi sunt online și te caută. Fii pregătit să îi întâmpini!

Branding & Design

Imaginea business-ului tău e importantă atât pentru clienții cât și pentru business-ul tău. Noi îi dăm viață!

Web Design & Software

Ultimele tehnologii, cele mai noi limbaje de programare, securitate maximă și o experiență unică pentru clienții tăi.