Cum să îmbunătățiți SEO site-ului dvs. în 8 pași simpli

Cuprins

Ce este SEO?

SEO înseamnă Search Engine Optimization și este o tehnică folosită pentru a îmbunătăți cantitatea și calitatea traficului organic pe site-ul web. Există diverse modalități de a face acest lucru, care vor fi tratate mai târziu în articol, iar obiectivul principal al acestor activități este de a obține o poziție mai sus pe Google (și pe alte motoare de căutare).

Poziția site-ului dvs. în rezultatele căutării Google are un impact enorm asupra cantității de clicuri pe care le primiți. Iată câteva statistici pentru a sublinia cu adevărat acest punct care provin dintr-un studiu realizat de Backlinko care a analizat peste 5 milioane de rezultate de căutare.

  • Primul rezultat pe Google primește 31,7% din toate clicurile,
  • Locul numărul unu are șanse de 10 ori mai mari să primească un clic în comparație cu o pagină din poziția a 10-a,
  • 75% dintre oameni nu dau clic pe a doua pagină a rezultatelor căutării,
  • Rezultatele de pe a doua pagină a Google primesc doar 0,78% din clicuri.

Black Hat vs White Hat SEO?

Există o mulțime de tehnici SEO care sunt considerate necinstite deoarece încearcă să manipuleze algoritmii motoarelor de căutare Google. Acest lucru este cunoscut sub numele de „Black Hat SEO”, iar Google are reguli foarte clare pentru a opri oamenii să folosească aceste metode, care includ umplerea de cuvinte cheie, linkuri plătite, conținut duplicat și multe altele. Google va penaliza orice site web care încalcă regulile reducându-și clasamentul.

Vă recomandăm insistent să evitați „Black Hat SEO” și să utilizați abordări care sunt oneste, mai presus de bord și care respectă regulile stabilite de Google. Acestea sunt cunoscute ca tehnici „White Hat SEO” și toate elementele de mai jos se încadrează în această categorie.

Îmbunătățiți-vă SEO Pasul 1: Verificați-vă performanța curentă

Înainte de a începe să faceți modificări site-ului dvs. web, este important să înțelegeți unde vă aflați în prezent.

Valorile cheie pe care le puteți analiza și înțelege sunt:

  • Volumul de trafic pe care îl primiți către site-ul dvs. web,
  • Unde vă clasați pentru anumite cuvinte cheie care sunt asociate cu produsul sau serviciul dvs.

Puteți verifica aceste informații gratuit folosind Google Analytics sau puteți plăti pentru instrumente mai puternice, cum ar fi SEMRush , care va oferi un nivel mai mare de detaliu și analiză.

Îmbunătățiți-vă SEO Pasul 2: Accelerați-vă site-ul

Algoritmii Google iau acum în considerare timpul necesar pentru încărcarea site-ului dvs. web. Dacă aveți un site web foarte lent, acest lucru vă va afecta negativ SEO. Iată câteva instrumente gratuite de testare a vitezei pe care le puteți utiliza pentru a verifica performanța site-ului dvs.:

Dacă doriți să aflați cum să îmbunătățiți viteza site-ului dvs., am scris un articol amănunțit numit „ Este site-ul dvs. să vă încetinească ” care vă oferă o mulțime de informații și sfaturi utile.

Îmbunătățiți-vă SEO Pasul 3: Eliminați backlinkurile proaste

Google penalizează site-urile web dacă au backlink-uri care sunt considerate spam. Iată câteva exemple de backlink-uri proaste:

  • Link-uri de pe site-uri irelevante,
  • Link-uri de pe site-uri cu text duplicat,
  • Link-uri pentru care au fost plătite,
  • Link-uri care au fost puse în comentarii la articolele de blog ale altor site-uri web.

Acestea ar fi putut fi făcute neintenționat sau ar fi fost o încercare de a vă îmbunătăți SEO în trecut. Vă sfătuim să identificați orice backlink proaste și să le eliminați cât mai curând posibil.

Puteți verifica gratuit starea backlink-urilor site-ului dvs. folosind acest instrument de la Majestic.com și există două metode principale pentru a le elimina:

  1. Contactați proprietarul/administratorul site-ului web și solicitați eliminarea link-urilor,
  2. Ridicați problema cu Google pentru a respinge backlink-urile .

Îmbunătățiți-vă SEO Pasul 4: Google My Business

Puteți crea un cont cu Google My Business complet gratuit și acesta este un instrument grozav pentru a fi găsit de clienți, ceea ce crește, de asemenea, SEO-ul site-ului dvs. Asigurați-vă că informațiile pe care le furnizați sunt corecte, actualizate și complete.

Îmbunătățiți-vă SEO Pasul 5: Utilizarea mobilă

Pe 10 ianuarie 2017, Google a anunțat că „Începând de astăzi, paginile în care conținutul nu este ușor accesibil pentru un utilizator la tranziția de la rezultatele căutării pe dispozitive mobile s-ar putea să nu fie la fel de înalt.” Cu alte cuvinte, Google penalizează acum site-urile web care nu sunt prietenoase cu dispozitivele mobile.

Google oferă un instrument gratuit de verificare a compatibilității cu dispozitivele mobile, astfel încât să verificați modul în care site-ul dvs. se comportă pentru compatibilitatea cu dispozitivele mobile.

Majoritatea platformelor CMS moderne și populare (cum ar fi WordPress, Wix și Squarespace) oferă receptivitate mobilă ca standard, dar dacă site-ul dvs. nu a fost actualizat de câțiva ani, atunci aceasta ar putea fi o problemă pentru dvs. și cu siguranță ceva ce vă veți dori pentru a fi reparat cât de curând.

Dacă nu aveți timpul sau abilitățile pentru a vă actualiza site-ul web, putem face acest lucru pentru dvs. la KIKLAB și vă oferim prețuri foarte competitive. Accesați site-ul nostru pentru mai multe detalii.

Îmbunătățiți-vă SEO Pasul 6: Metadate

Metadatele includ titlurile, etichetele și descrierea paginilor dvs. web, precum și textul alternativ pentru orice imagini sau alte medii. Acestea pot fi ușor uitate, deoarece metadatele nu sunt imediat vizibile sau evidente pe paginile dvs. web. Cu toate acestea, este o sursă foarte importantă de informații atunci când Google vă scanează site-ul web pentru a determina clasamentul acestuia.

Asigurați-vă că vă faceți timp pentru a completa aceste câmpuri cu descrieri precise, folosind cuvinte cheie adecvate și respectând limitele de caractere. Acest lucru nu numai că vă va îmbunătăți SEO, dar va ajuta, de asemenea, să încurajeze potențialii vizitatori să facă clic pe site-ul dvs., deoarece metadatele sunt afișate în rezultatele căutării.

Îmbunătățiți-vă SEO Pasul 7: Creați conținut valoros și care poate fi partajat

Articolele de blog sunt probabil cea mai rapidă și mai ușoară cale prin care puteți începe să creați conținut suplimentar pentru site-ul dvs. web și vă poate oferi performanței SEO un impuls masiv. Puteți face acest lucru și cu videoclipuri și infografice, așa că de ce să nu fiți creativi și să produceți o varietate de medii diferite.

Este o idee bună să cercetați subiectele în avans pentru a vă asigura că produceți material care este direcționat către clienții dvs. și includeți cuvintele cheie alese de dvs., acolo unde este cazul.

Îmbunătățiți-vă SEO Pasul 8: Angajați o agenție

Deși pașii enumerați mai sus vor fi, fără îndoială, de ajutor pentru SEO site-ului dvs., poate fi o activitate consumatoare de timp care este necesară în mod regulat. Deci, chiar ai fi mai bine să angajezi o agenție specializată care să facă asta pentru tine?

Agențiile au expertiza pentru a vă maximiza performanța SEO folosind tehnicile descrise în acest articol, dar există și multe alte metode care necesită mai multe abilități, experiență și instrumente de specialitate.

La KIKLAB avem o echipă de experți care au îmbunătățit clasamentul clienților noștri de ani de zile și folosim instrumente puternice precum SEMRush pentru a adăuga și mai multă valoare serviciilor noastre. Dacă doriți să aflați mai multe, faceți clic pe linkul de mai jos sau luați legătura.

 

Rezumat

Poziția pe care site-ul dvs. se află pe Google este un factor critic în cât de mult trafic pe site veți primi. Dacă nu sunteți pe prima pagină, veți primi mai puțin de 1% din toate clicurile pentru o anumită interogare de căutare.

Vestea bună este că există o mulțime de lucruri simple pe care le puteți face pentru a îmbunătăți SEO site-ului dvs., după cum urmează:

  • Verificați performanța actuală
  • Accelerează-ți site-ul
  • Eliminați backlinkurile proaste
  • Compania mea pe Google
  • Prietenia de mobil
  • Metadate
  • Creați date valoroase și care pot fi partajate
  • Angajați o agenție

Și nu uitați, este extrem de important să respectați regulile stabilite de Google, deoarece altfel ați putea fi penalizat și acțiunile voastre chiar vă vor afecta performanța.

Pentru mai multe articole utile despre branding, site-uri web și marketing digital, accesați pagina noastră de blog .

Online Marketing

Zilnic, clienții tăi sunt online și te caută. Fii pregătit să îi întâmpini!

Get started NOW!

Contact us today to find out how we can help you.

Serviciile noastre

Social Media

Fă-ți vocea auzită în mediul online!

Online Marketing

Zilnic, clienții tăi sunt online și te caută. Fii pregătit să îi întâmpini!

Branding & Design

Imaginea business-ului tău e importantă atât pentru clienții cât și pentru business-ul tău. Noi îi dăm viață!

Web Design & Software

Ultimele tehnologii, cele mai noi limbaje de programare, securitate maximă și o experiență unică pentru clienții tăi.