Cum să utilizați rețelele sociale pentru a vă dezvolta afacerea

Cuprins

Există câteva avantaje mari ale utilizării rețelelor sociale pentru afacerea dvs. și în acest articol vă voi prezenta pașii cheie pentru a începe. Dar, în primul rând, iată câteva motive pentru care ar trebui să iei în considerare utilizarea rețelelor sociale pentru afacerea ta.

Beneficiile utilizării rețelelor sociale pentru afacerea dvs

Dimensiunea potențială a audienței

Numărul de utilizatori activi pe diferitele platforme de social media este uluitor, doar uitați-vă la cifrele de mai jos, care vin prin amabilitatea Statista:

  • Facebook = 2,7 miliarde de utilizatori lunari
  • Youtube = 2,2 miliarde de utilizatori lunar
  • Instagram = 1,2 miliarde de utilizatori lunar

Aceste cifre cresc în fiecare an, ceea ce arată că există încă o mulțime de creștere pe piață și că există zeci de platforme diferite care se adresează unui public ușor diferit.

Dezvoltați gradul de cunoaștere a mărcii

Postarea pe rețelele de socializare vă permite să transmiteți conținut publicului dvs. în mod regulat, ceea ce ajută la menținerea mărcii dvs. în conștiința clienților, astfel încât atunci când aceștia sunt gata să facă o achiziție, este mai probabil să se gândească la tine.

Interacționează direct cu clienții tăi

Platformele de social media vă oferă posibilitatea de a avea conversii directe cu clienții dvs. și de a începe să dezvoltați relații care vă pot transforma audiența în fani loiali.

Aduceți trafic către site-ul dvs. web

Conținutul din rețelele sociale este perfect pentru a crea dorința pentru produsele și/sau serviciile dvs. și apoi pentru a direcționa oamenii către site-ul dvs. pentru a face o achiziție.

Date demografice vizate

Cu publicitatea pe rețelele sociale (de care vom discuta mai târziu) puteți fi foarte precis cu privire la cui sunt afișate reclamele dvs., ceea ce o face un instrument de marketing foarte rentabil.

Cum să utilizați rețelele sociale pentru afacerea dvs. Pasul 1: Stabiliți-vă obiectivele

Atunci când întreprindeți orice fel de activitate de marketing este întotdeauna o idee bună să aveți un set foarte clar de obiective definite și documentate, deoarece aceasta va determina restul strategiei dvs. Iată câteva idei despre diferite obiective ale rețelelor sociale pe care vă puteți concentra.

  • Creșteți gradul de cunoaștere a mărcii
  • Generați traficul pe site
  • Generați noi clienți potențiali
  • Creșteți veniturile
  • Creșteți angajamentul de brand
  • Construiește o comunitate

Încercați să vă faceți obiectivele INTELIGENTE acolo unde este posibil, ceea ce înseamnă: specific, măsurabil, realizabil, relevant și bazat pe timp. Unul dintre lucrurile grozave ale rețelelor sociale este că totul este ușor de măsurat. De exemplu, conștientizarea mărcii poate fi măsurată prin numărul de urmăritori pe care îi aveți.

Cum să utilizați rețelele sociale pentru afacerea dvs. Pasul 2: Identificați-vă publicul țintă

Aceasta este o activitate importantă chiar dacă nu utilizați rețelele sociale. Înțelegerea publicului țintă al mărcii dvs. este esențială pentru a determina tipul de conținut de produs și ce platforme să gestioneze activ. Iată câteva dintre datele demografice la care să te gândești când vine vorba de publicul țintă:

  • Vârstă
  • Gen
  • Sursa de venit
  • Hobby-uri și interese
  • Locație

Cum să utilizați rețelele sociale pentru afacerea dvs. Pasul 3: Alegeți-vă platformele

Există zeci de platforme de social media diferite din care să alegeți și fiecare dintre ele are o bază de utilizatori ușor diferită, așa că este important să le alegeți pe cele potrivite care se vor potrivi cu clienții țintă. Iată un infografic grozav pentru a demonstra unele dintre diferențele cheie dintre cele mai populare platforme (Sursa: Socialfactor.com ):

De asemenea, aș recomanda să alegeți maximum trei platforme pentru a vă menține volumul de lucru la un nivel gestionabil, cu excepția cazului în care aveți o echipă de oameni la dispoziție.

Cum să utilizați rețelele sociale pentru afacerea dvs. Pasul 4: planificați-vă conținutul

Consecvența este foarte importantă atunci când vine vorba de conținutul tău de pe rețelele sociale și acest lucru necesită o planificare în avans cu privire la ceea ce vei posta în fiecare săptămână. De asemenea, va trebui să decideți cât de des veți posta, care poate fi o dată pe săptămână, de trei ori pe săptămână sau chiar zilnic.

O modalitate simplă de a vă planifica conținutul este să creați o foaie de calcul în care să vă păstrați toate ideile, să vă scrieți copia și să programați postările pentru anumite zile și ore. Aceasta înseamnă că puteți planifica cu săptămâni sau luni în avans și veți fi mereu pregătit.

Dacă doriți să vă duceți planificarea la nivelul următor, există o mulțime de instrumente de gestionare a rețelelor sociale, cum ar fi Hootsuite și Later , care sunt concepute în mod special pentru a vă facilita programarea conținutului și chiar postează automat pe platformele alese de dvs.

Cum să utilizați rețelele sociale pentru afacerea dvs. Pasul 5: Folosiți reclame plătite

Creșterea organică a audienței poate dura mult timp, așa că cu siguranță merită să luați în considerare utilizarea reclamelor plătite. Acest tip de marketing poate fi foarte direcționat, astfel încât reclamele dvs. să fie afișate doar clienților dvs. ideali și este, de asemenea, foarte rentabil. Pentru doar 10 GBP cheltuiți pe Facebook, puteți afișa anunțul la peste 2.000 de persoane, ceea ce ar putea duce la aproximativ 50 de clicuri către site-ul dvs. web, ceea ce înseamnă doar 20p pe clic. Rezultatele exacte pe care le veți obține vor depinde de mulți factori, dar acest lucru ar trebui să vă ofere o idee bună și să vă ajute să bugetați propriile campanii.

Cum să utilizați rețelele sociale pentru afacerea dvs. Pasul 6: Angajați experți

Deși este cu siguranță posibil să gestionați conturile de social media pentru afacerea dvs., probabil veți vedea o creștere mai rapidă și mai multă implicare prin angajarea serviciilor de la cineva care este calificat și cu experiență în acest domeniu.

La KIKLAB gestionăm de ani de zile conturile de social media ale clienților noștri și oferim o gamă largă de servicii, inclusiv:

  • Optimizarea conturilor pentru utilizare în afaceri
  • Producerea și postarea de conținut nou
  • Creșterea audienței tale
  • Interacționează cu clienții tăi
  • Rularea de reclame promoționale
  • Monitorizarea performanței dvs

Dacă doriți să aflați mai multe despre serviciile noastre de social media, faceți clic pe link.

Social Media

Fă-ți vocea auzită în mediul online!

Rezumat

Rețelele de socializare pot fi un instrument de marketing foarte util pentru afacerea dvs. pentru a crește gradul de cunoaștere a mărcii, a interacționa cu clienții și a genera trafic către site-ul dvs. Am identificat 6 pași cheie pentru a vă ajuta să profitați la maximum de conturile de rețele sociale, după cum urmează:

  • Pasul 1: Stabilește-ți obiectivele
  • Pasul 2: Identificați publicul țintă
  • Pasul 3: Alegeți-vă platformele
  • Pasul 4: planificați-vă conținutul
  • Pasul 5: Folosiți reclame plătite
  • Pasul 6: Angajați experți

Rețelele sociale sunt doar un element al marketingului digital pe care îl puteți folosi pentru a vă dezvolta afacerea. Pe lângă aceasta, vă recomandăm să vă investiți timpul și efortul în alte strategii, cum ar fi optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) și publicitate Pay Per Click (PPC) pe google. Dacă doriți să aflați mai multe despre oricare dintre aceste abordări de marketing digital, faceți clic pe link.

Online Marketing

Zilnic, clienții tăi sunt online și te caută. Fii pregătit să îi întâmpini!

Get started NOW!

Contact us today to find out how we can help you.

Serviciile noastre

Social Media

Fă-ți vocea auzită în mediul online!

Online Marketing

Zilnic, clienții tăi sunt online și te caută. Fii pregătit să îi întâmpini!

Branding & Design

Imaginea business-ului tău e importantă atât pentru clienții cât și pentru business-ul tău. Noi îi dăm viață!

Web Design & Software

Ultimele tehnologii, cele mai noi limbaje de programare, securitate maximă și o experiență unică pentru clienții tăi.